* V I S U M I N H O *

19 maart 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 48

Dinsdag 19 maart

Vanmorgen zaten we om half 8 in de taxi richting Anfoega. Hier werden we door het ziekenhuis verwacht en gingen we door met het ziekenhuis geregeld vervoer naar Ho!

Toen we aankwamen bij het ziekenhuis, zag ik voor Ghanese begrippen een dikke rode Jeep staan. Wat hoopte ik dat we daarin gebracht werden naar Ho! En ja hoor, we werden met de rode Jeep naar Ho gebracht!

Ohja, in de taxi had de driver een kip aangereden... En de rode Jeep ook! 😨

Eenmaal in Ho aangekomen werden we door de driver bij het gebouw waar onze visums konden verlengen afgezet. Hij had ons een klein stukje vooruit geholpen en kwam ons straks ophalen om naar het zwembad te brengen! Bij de visums verlengen kwam er een man van de marechaussee ons helpen. Hij was best wel aan het flirten met mij, achterop een pasfoto van mij schreef die ‘you’re beautiful’! Gevalletje heb ik weer he 😂😂😂. Pasfoto heb ik bewaard, mocht je me niet geloven 😛.

Vervolgens heeft de driver ons afgezet bij Freedom hotel. Hier hebben we lekker een middagje gezond, gezwommen, gegeten & heerlijk niks gedaan! Om 16 uur was onze taxi, die we via Lydia geregeld hadden, er. Even nog snel langs de supermarkt gegaan en toen weer naar huis! Thuis hadden we geen honger meer dus hebben we niks gegeten. Met de buurmeisjes nog even met bellenblaas gespeeld en daarna lekker gaan slapen! Wat een stage zo he 😉.

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *