* C H I L L E N A T K I K I S *

3 maart 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 32

Zondag 3 maart

Vanmorgen weer vroeg wakker, al 3 dagen word ik rond 7 uur wakker terwijl ik kan uitslapen...

Rond 12 uur zijn we naar het andere huis gelopen en hebben we het hotel voor aanstaande week geboekt. We hebben aanstaande week vanaf woensdag een mini vakantie. Het is woensdag 6 maart dat betekent dat het Independence day is. Wij zijn dan en donderdag vrij. Vrijdag hebben we sowieso vrij! We gaan dan woensdag ochtend naar Ada Foah om Independence day te vieren met de anderen in Ada. Donderdag gaan we door naar de Cape Coast met Laura, Bram en Charlotte erbij en nog een meisje die in Cape Coast woont. We hebben met z’n twaalven een hotel geboekt voor 3 nachten in Oasis Beach Resort.

Daarna zijn Anne, Indy en ik naar Kiki’s gegaan en hebben we hier heerlijk gechilld!

‘s Avonds zijn we uitgenodigd om bij het andere huis te eten en Lydia kookt! Heerlijk dus! Lekker eten en geen afwas!!

Lekker op tijd ons bedje ingegaan want morgen start weer een nieuwe stage dag in het ziekenhuis! Mijn laatste weekje op Theatre, wat baal ik enorm... 😢