* S T A G E H U L S T 2 *

30 januari 2019 - Veldhoven, Nederland

Ik loop nu stage, 10 weken bij Hulst 2. Wat heb ik het daar naar mijn zin zeg! Gelukkig ga ik hier volgend schooljaar het hele jaar stage lopen (40 weken in totaal dus)! Zo super veel zin in, nu al.

Hulst 2 is deel van woonhuis Hulst 2-4. Op Hulst 2 wonen 6 mensen waarvan 2 vrouwen en 4 mannen. De bewoners hebben een matige tot ernstige verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag.

Ik vind het een erg leuke stage plek, wel met moeilijke momenten ook omdat ik er maar zo’n kort periode ben. In deze korte periode moeten de cliënten snel aan mij wennen, gelukkig verloopt dit kei goed!

Het is echt een top team en dat is het halve werk toch? Ik heb hier veel leuke momenten meegemaakt, met Sinterklaas en Kerst bijvoorbeeld was het erg leuk om te zien hoe de familie ook omgaat met de bewoners.

Ik ga ze ook erg missen als ik in Ghana ben!

Update 24-01:
Stage behaald!!!! Ik heb al mijn stage opdrachten die ik op stage wilde behalen, behaald. Wat ben ik blij zeg. Op mijn laatste stage avond had ik lasagne gemaakt en een taart gehaald. Een leuke, wel heftige (meerdere cliënten hadden spanning) laatste avond. Op het einde met Anne, stage begeleider, en al de collega’s die die avond werkten, (kinder)champagne gedronken en taart gegeten. Erg gezellig! Wat ben ik blij dat ik hier terug kom denk ik dan!

Vervolgens liep ik naar mijn auto en Anne was mij ondertussen aan het filmen, ik dacht echt he wat gebeurd er toch. Mijn auto was helemaal ingepakt met wc-papier en tape. En ik de hele week al geroepen ‘Ha ik heb lekker geen ontgroening gehad!’. Erg leuk!!

Nu voorbereiden voor GHANA!

LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE

* A U K *