* T E R U G N A H U I S *

10 maart 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 39

Zondag 10 maart

Wat een dag!

Om 9 uur hadden we afgesproken met dezelfde trotro die ons van Ada naar Cape Coast had gebracht. Met een andere trotro had ik ook afgesproken dat die ons kwam halen omdat we niet wisten of we het duidelijk genoeg hadden besproken met die van de heenweg. Om 9 uur stonden er dus 2 trotro’s voor ons. Uitgelegd dat we met die van de heenweg gingen. Nou die andere was er niet bepaald blij mee. Verteld dat we helemaal niks hebben afgesproken qua prijs of iets en dat ik hem ook niet kon cancellen omdat we geen nummer hadden. Na met z’n alle 50 cedi betaald en we konden eindelijk gaan.

Vanaf Cape Coast tot aan Accra, ongeveer 3 uur rijden, heb ik de hele tijd geslapen!

In Accra aangekomen, stond onze trotro van de heenweg naar Ada al klaar! Gevraagd of we even langs de mall kunnen zodat we boodschappen konden doen. Hij vond het meteen goed! Samen met Anne, Romy en Martha hebben we boodschappen gedaan. Vera en Indy hebben nagellak gehaald en bij de Burgerking hamburgers en een frietje om te delen met z’n alle! Heerlijk!

Onderweg naar Kwati hebben we ongeveer driekwartier stil gestaan omdat de trotro kapot was... Gelukkig deed die het daarna weer, vervolgens kregen we nog een grote regenbui en waren we om half 7 thuis!

Snel met Indy, Lisanne en Vera rijst gehaald bij het afhaalpuntje in Kwati! Heerlijk met z’n alle rijst gegeten. Daarna naar huis gegaan, spullen beetje uitgepakt en lekker gaan slapen! Wat een top weekend hebben we gehad zeg!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *