* D A Y A F T E R H E *

9 maart 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 38

Zaterdag 9 maart

Gisternacht hadden we besloten dat iedereen zelf beetje mag kijken wanneer die wakker wordt in verband met de vele alcoholische drankjes van de o zo leuke avond!

Rond 10 uur werd ik wakker en zijn we met een deel gaan ontbijten. Vervolgens is een deel aan het strand gaan relaxen. Ik wilde heel graag naar een marktje dus ben ik samen met Evi, Romy en Thirza naar een markt geweest! Kotokuraba market heet het! Hier wat souveniertjes, stofje en handige spulletjes voor thuis (Kwati) gekocht!

Vervolgens hebben we ons laten afzetten bij Cape Coast Castle omdat we daar wel armbandjes zouden vinden. Vlakbij ons hotel hadden we een heel leuk winkeltje gevonden waar ik een aantal uur heb gezeten voor al mijn arm-, enkel- en body bandjes!

Toen we terugkwamen bij Oasis, was een deel aan het beachvolleyballen dus heb ik hier nog even aan meegedaan! Daarna zijn we allemaal gaan douchen en hebben we gegeten bij Oasis! Daarna nog een drankje gedaan en gaan slapen. Morgen een lange reis voor de boeg terug naar Kwati!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *