* W E E K E N D A D A F O A H *

23 februari 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 23, 24 en 25

Vrijdag 22 februari, zaterdag 23 februari en zondag 24 februari

Om 9 uur stonden we met z’n alle klaar om met de trotro naar Ada te gaan! Wat hadden we er zin in. Rond half 10-10 uur reden we uiteindelijk weg en natuurlijk kom ik er onderweg achter dat ik mijn paspoort vergeten ben... Snel van alles geregeld en uiteindelijk heeft Lydia hem gepakt en bijgehouden. Gelukkig heb ik wel een kopie bij 🙋🏽‍♀️.

Rond half 1 kwamen we aan in Ada! Kamers in orde gemaakt en lekker gechilld. Rond 2 uur kwamen Lau, Bram en Lieke terug van werken. Met een paar spelletje gedaan en ‘s avonds gedoucht, lekker buiten!

Daarna lekker uiteten met z’n alle! Hierna zijn we nog even naar freedom gegaan. Bij thuiskomt was ik erg moe, dus meteen gaan slapen!

Vandaag is ons Pleuntje jarig! Gefeliciteerd zussie! Mis u ❤️!

Rond 10 uur zijn, Bram, Romy, Anne en ik naar Aqua Safari Resort gegaan om daar een dag te gaan zwemmen!

Indy, Thirza, Lisanne, Vera en Martha gingen de rondtoer doen die wij vorige zaterdag hebben gehad met Percy! We hebben afgesproken dat we met z’n alle hier doen lunchen! Rond 2 uur geluncht en hierna nog lekker tot een uurtje of 6 in de zon gelegen!

‘S avonds hebben we als avondeten iets van brood gedaan, Indy Anne en ik hadden noodles bij dus die hebben wij gegeten en daarna hadden we het strandfeestie!

Gezellig gehad en rond 3 uur, lekker laat, waren we weer terug! Ook weer meteen in bed gedoken want morgen is het waarschijnlijk een lange zit!

Vanmorgen rond 9 uur wakker doordat de stroom uitviel. Anne had geprobeerd om met Lydia een trotro te regelen, dit was helaas niet gelukt... Om 2 uur hoorde ik ineens dat om half 3 Michael en Edward ons naar Kwati zouden brengen voor 800 cedi. Bekant het dubbele van de heenreis en het is niet overlegd met mij, Anne of Indy... Maarja...

Rond 6 uur waren we thuis en zijn Anne, Martha en Thirza rijst gaan halen bij een afhaalrestaurantje. Erg lekker en een volle bak voor 5 cedi!

Hierna lekker voldaan gaan slapen, morgen een nieuwe dag in het ziekenhuis!! Dan krijgen we te horen op welke afdeling we 2 weken komen te staan, spannend!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *