* Z I E K E N H U I S B E Z O E K *

27 februari 2019

Ghana trip dag 28

Woensdag 27 februari

Vannacht 3 keer wakker geworden met mega erge krampen. Daarom besloten vanmorgen om toch maar even naar het ziekenhuis gegaan. Om 9 uur zaten we in de taxi naar het ziekenhuis waar we ook stage lopen, mijn verpleegkundige van Theatre en een dokter die ik het meest aardig vind en heel slim is, stonden klaar voor mij.

De weg was voor mijn buik heel pijnlijk... Een paar keer in elkaar gedoken door de pijn. Indy en Anne zijn mee gegaan vandaag, heel fijn.

Eenmaal in het ziekenhuis, gingen we eerst naar de O.P.D.. Hier een boekje aanlaten maken zoals bij elke patiënt gebeurd. Vervolgens naar de dokter gegaan en mijn symptomen uitgelegd. Ik werd doorgestuurd om bloed te laten prikken en urine in te leveren.

Bloed prikken vind ik niet zo’n pretje... Het doen bij iemand vind ik leuk, als het maar niet bij mezelf is!

Een dik uur gewacht op de uitslag. De uitslag was dat ik een urineweginfectie heb. Antibiotica en paracetamol kreeg ik mee naar huis en ik mocht gelukkig weer gaan. Thank God dat het niks ernstigs is.

Bij thuiskomst wat meer kunnen eten, het zat ook wel deels tussen mijn oren denk ik. Anne en Indy zijn boodschappen gaan doen in Hohoe bij de Malcom. Ik ben samen met Vera en Martha boodschappen gaan doen in het centrum.

‘s Avonds hebben Anne en Indy gekookt. Ik had een beetje aardappelpuree gegeten en bouillon.

Lydia en Gloria waren nog even langs gekomen. Ik ben na een uurtje op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Lekker slapen!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *