* C A P E C O A S T *

7 maart 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 36

Donderdag 7 maart

Vanmorgen broodjes voor onderweg gemaakt. Lekker broodjes met ei, pindakaas en pasta. Natuurlijk komen Anne, Indy en ik er onderweg achter dat we onze broodjes zijn vergeten...

Om 9 uur stond iedereen van Banahouse klaar en vertrokken we om de andere meiden op te halen. Percy had voor ons een trotro geregeld die ons naar Accra bracht. Hier moesten we een bus regelen naar Cape Coast.

Eenmaal aangekomen in Accra zei onze chauffeur dat die ons ook wel naar Cape Coast meteen wilde brengen! Nou helemaal top!

Onderweg hebben we in Accra gepind en wat bananen chips (heel erg lekker), ijsjes gekocht en drinken gekocht.

Aangekomen in Cape Coast rond half 4, wat een ver maar erg mooi stuk rijden zeg! Eenmaal bij het hotel hebben we Evi ontmoet, die zit in Cape Coast in haar eentje op stage. Een deel van onze groep had haar ontmoet op de heenreis en ze gaat de aankomende dagen met ons mee! Dus nu zijn we met 12! Lieke, Annelot en Yara zijn in Ada gebleven.

Oasis Beach Resort verbleven we! Erg mooi hotel. We sliepen met z’n alle in een Dormotory. Een grote hut was het eigenlijk met 8 stapelbedden. We hadden best veel ruimte dus dat was prima! Ik had boven een bedje gedipst want daar had ik nog veel ruimte boven me. Ik had mijn dekbedlaken en kussensloop meegenomen zodat ik daarop kon slapen.

Snel onze bikini aangetrokken, vervolgens lekker gaan zwemmen in de zee en relaxen op het strand. Ik ben met Thirza, Lisanne, Bram en Indy gaan beachvolleyballen met andere mensen nog. Kei leuk!

Daarna zijn we allemaal gaan douchen en klaarmaken voor het avondeten. We zijn gaan eten bij het restaurant bij het hotel! Erg lekker. Ik had een cheeseburger.

Daarna nog een paar drankjes gedaan maar toch al redelijk op tijd gaan slapen!

Ohja toen we terug waren, hebben we bij Lisanne al haar vlechtjes eruit gehaald. Jeetje wat was dat veel werk zeg!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *