* L A N G W E E K E N D *

6 maart 2019

Ghana trip dag 35

Woensdag 6 maart

Om 9 uur reden we aan naar Ada Foah met een trotro met airco! Dit keer heb ik als het goed is wel alles bij!

Rond 12 uur kwamen we aan in Ada, wij sliepen met z’n drieën in het Banahouse en het oude huis van Wies, waar de andere 5 meiden in Kwati wonen, sliepen in een ander huis van Ghanagangers. Dit omdat er vorige week nieuwe mensen bij zijn gekomen: Yara, Annelot en Charlotte.

Ik ben met Bram even boodschappen gaan halen zodat we straks en morgenochtend wat kunnen eten.

Hierna hebben we gezwommen en gechilld bij het Banahouse. Vervolgens gaan douchen en klaar gemaakt. Samen met Lau en Anne ben ik eerder naar het restaurant gegaan om de bestelling van ons allemaal door te geven.

Toen we in het restaurant met z’n alle zaten waaide het erg hard, grote kans dat het zo dadelijk heel hard gaat regenen...

Eenmaal allemaal ons eten, begon het heel hard te regenen, onweren en bliksem! Argh ik vind het maar eng... Ook viel 10 minuten ongeveer de stroom uit. Zaten we dan in het donker te eten... Gelukkig ging die iets later weer aan!

Na het eten liepen we terug naar het Banahouse met in totaal 14 mensen! Het was wel pikkedonker omdat er nog steeds geen stroom was...

Bij het Banahouse hebben we muziekje aangezet, drank erbij en lekker wat gedronken en gechilld met z’n alle. Rond 11 uur hadden we toch wel heel veel zin om naar Freedom (kroegje vlakbij Banahouse) te gaan maar sommige wilden niet mee. Met ongeveer 11 mensen zijn we naar Freedom gegaan en hebben we wat drankjes en dansjes gedaan!

Weer terug in het Banahouse ben ik lekker gaan slapen, morgen vroeg om 9 uur zoiets vertrekken we naar Cape Coast!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *