* D A G V O O R V E R T R E K *

30 januari 2019 - Veldhoven, Nederland

30-01-2019, morgen vertrek ik naar Ghana voor in totaal 90 dagen. Op 30 april 2019 land ik om 09:40 uur in Brussel. Wat heb ik er zin in, wel dubbel natuurlijk. Ik besef het denk ik ook nog niet echt… Nu van iedereen nog afscheid aan het nemen.

Vandaag had ik nog een school dag, op school de laatste dingen doorsproken en samen met Anne, met wie ik op reis ga en mee in de klas zit, afscheid genomen van onze kechies (bijnaam grapje) Renee en Simone. Van Renee en Simone kregen we een lief kaartje die we natuurlijk meenemen naar Ghana en lekkere snoepjes voor in Ghana op te eten, super lief. Ik ben nog even snel naar de stad te gaan om een heuptas te halen, die ik al heb is te klein, en een slaapmaskertje gehaald. Ik hoorde gisteren op de laatste informatie avond van Ghanagangers dat er geen gordijnen waren…

Hierna ben ik samen met mama gaan lunchen bij oma. Oma een kusje gegeven en afscheid genomen. Wat ga ik oma missen en het is wel dubbel want ik mis oma haar 85ste verjaardag. Hier baal ik heel erg van…
Vervolgens thuis de koffer helemaal ingepakt en de laatste belangrijke spulletjes erin gedaan. Ready for take off! Ineens kwam er een super leuk Greetz pakketje binnen. Open gemaakt en het was een super lief kaartje en een ‘Bucket list boekje voor op reis’ van Lotte gekregen! Zo leuk.

En ik heb nog veel meer leuke dingen gekregen als speciale armbandjes, lieve kaartjes, snoepjes en chocolade & een Afrika reisdagboek. Zo lief van jullie, en super leuk om te krijgen!

Nu krijg ik allemaal de laatste appjes binnen met veel plezier en geniet ervan. Zo komt het ineens toch dichtbij. Ik ga snel nog even een kusje geven aan de andere oma en dan nog even lekker ‘me-time’ in bad. En dan maar is slapen Auk!!
Leuk dat jullie mijn bloggie lezen, ik zou het leuk vinden als jullie er iets op reageren 😊.

LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE

*A U K*

1. Beauelle:
    30 januari 2019
    Ik heb al jou ‘laatste reisverhalen’ weer gelezen. Ik krijg een herinneringsmail als je iets nieuws erop zet, dat komt goed uit! Zo leuk om te lezen want ik hoor precies in mijn hoofd hoe je de verhalen verteld. Zo ben je toch een beetje bij mij in Nederland. :)

Wat ga ik jou ongelofelijk missen vriendin! Morgen is de dag aangekomen dat je gaat vertrekken. Ik besef ‘t nog niet. Ik heb het gevoel dat ik in het weekend weer gewoon naar je toe kan komen. Helaas ben jij dan met hele andere interessante dingen bezig.

Maaaar Mienie, ik wens je oprecht heel veel plezier. Je hebt in iedergeval veel te veel om te vertellen als je terug komt. (niet dat we dat normaal niet genoeg hebben om te bespreken he, als ik je twee uur niet gezien heb, kunnen we al uren bijpraten)
    Okeeeee nu ga ik ook slapen want ik heb morgen een vroege dienst op stage. Ik ga je missen!
    Love you en dikke kus van Beau
  2. Dianne Lodewijks:
    31 januari 2019
    Nu al trots op je! Dat je zomaar effe je comfortzone uitstapt😘😬 Dapper kind! Werk ze, veel plezier & geniet!!❤️