* A F S C H E I D S W E E K E N D *

30 januari 2019 - Veldhoven, Nederland

Jeetje wat gaat de tijd ineens snel. December en januari zijn letterlijk omgevlogen en het is nu 30 januari. Mijn laatste verhaaltje wat ik in Nederland typ voorlopig.

Afgelopen weekend, vrijdag 25 januari, zaterdag 26 januari en zondag 27 januari heb ik een soort van afscheidsweekend gehad.
Vrijdag 25 januari zijn we gaan uiteten bij Aengenaam in Luyksgestel. Toch wel een beetje spannend voor mij omdat het wat meer speciale gerechten zijn. Ik heb hier ook gekozen voor een verrassingsmenu. Als je me kent, echt totaal niks voor mij!! Zo de regie uit handen geven… Ik vond het ook moeilijk op het begin, maar het was echt heerlijk!
Na het avondeten had papa mij afgezet bij Eindhoven Station waar ons Beau (Beauelle, beste vriendinnetje) op mij aan het wachten was. We gingen, voor het eerste he 😉, stappen in Eindhoven. Eerst hadden we een drankje gedronken bij Centraal, op de markt, en hierna zijn we naar de Tracé en ’t Lempke gegaan. Leuk verhaal: we hadden onze jas op het begin in een kluisje bij ’t Lempke gedaan, wat we altijd doen. Op het einde om 04:00 uur liepen we naar ’t Lempke om onze jas te gaan pakken. Aangekomen bij ons kluisje, je raadt het al he, ging die niet open met ons sleuteltje. En ik wist toch echt zeker dat dit ons kluisje was. Vervolgens hebben ze ons kluisje maar opengebroken, hadden we toch gelukkig onze jas na een half uur. Om half 5 liepen we eindelijk weg op Stratum.

Zaterdag 26 januari had ik een klein afscheidsfeestje georganiseerd met goede vriendinnen. Ik had leuke ballonnen gekocht en het mooi versierd. Gezellig met mijn vriendinnies mijn laatste avondje opstap gevierd. Een super leuke avond gehad! Hier samen ingedronken en daarna, met diegene die mee wilden, naar Stratum gegaan. Op Stratum was het helaas niet normaal druk. Hierom zijn we wat eerder naar huis gegaan. Maar wat heb ik een leuke avond gehad.

Op zondag 27 januari zijn Dianne en Roel, Dianne ons oude overbuurmeisje, langs geweest en familie Pijnenburg. Dit was super gezellig! Ondertussen met mama een beetje mijn koffer ingepakt. Gelukkig had ik wel alles al klaar gelegd. Alles past er in, thank the lord 😊. Hierna ben ik met Beau bij de Kreeftenbar sushi gaan eten. Als verassing kreeg Beau dit van mij voor haar verjaardag, waar ik helaas niet bij kan zijn. Wat baal ik hier van.
Ik heb een super leuk weekend gehad met dank aan familie, vrienden en mijn vriendinnies! Heel veel liefde!

LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE

* A U K *