* W E E K E N D J E R U S T *

16 februari 2019 - Accra, Ghana

Ghana trip dag 17 en 18

Zaterdag 16 en zondag 17 februari

Vandaag, zaterdag, zijn we met alle meiden naar Kiki’s geweest! Lekker zwemmen! Spelletjes gespeeld, met z’n alle wat frietjes gegeten en natuurlijk lekker zonnen & zwemmen!

Rond 17 uur waren we terug en even wat opgefrist. Vervolgens zijn we naar het andere huis gegaan waar Lydia op traktatie van Hugo en Mariek jollof rice met kip en pittige saus (mega lekker!) had gemaakt.

‘S avonds gezellig met alle meiden spelletjes skip bo en boonanza gespeeld! Daarna lekker terug naar ons huisje. Toen ik in mijn bed lag, zat ik op mijn telefoon en ben ik via via erachter gekomen dat mijn persoonlijke informatie gebruikt wordt onder een andere naam. Super vervelend... Toch maar proberen gaan slapen.

Zondag was ik al best vroeg, 9 uur, wakker. Ik had niet zo goed kunnen slapen door het instagram account. Van alles uitgezocht en uiteindelijk weet ik wie het gedaan heeft en heeft deze persoon, als het goed is, alles verwijderd. Best irritant dat je achter zo iets komt wanneer je in Ghana zit, maar he ....

Vervolgens zijn we met Vera, Anne, Indy, Thirza en ik bij de ‘carwash’ gaan lunchen. Hierbij zit een restaurantje en dit werd ons aangeraden om een keer te doen. Ik vond het persoonlijk een beetje tegenvallen maar het was wel gezellig met de meiden! Natuurlijk spelletjes gespeeld en lekkere rijst gegeten!

Hierna thuis nog even lekker gechilld. We hebben wentelteefjes en tosti als avondeten gegeten! Erg lekker weer is 😊. Nog tot best laat een spelletje gespeeld want morgen hoeven we niet naar het ziekenhuis. We gaan morgen met Marieke en Hugo naar de basisscholen. Voor het GEM project!

* LIFE BEGINS AT THE END OF YOUR COMFORT ZONE*

* A U K *